♡ T R I P L E-E L ♡
1st time seumur hidup !!
Thursday 11 August 2011 • 21:01 • 0 si comel
salam ,.
korang2 ... besu giler aku bt blog . haha . n now ak tatw nk post ape tpi mybe aku akan mmbebel ta tentu psal ... act , ari nh aku exam ..nahu ngm quran pulak tuu . abes air kt kpla aku nh aku perah .. ad0i ! tpi nsib baekla aku boleh bt nahu tdi drpda sblom nh .. aku arn mmang sjak dulu lgi mmg ta bley nk g sngat ngam nahu nh but ta0n nh agakla best ... barulaa aku pham ape itu NAHU SARAF ...hee~ n then psal paper quran plak , tyme ms0k awal2 tdi jdi ta ingat ...sud0h , nk bt gano nh ?? nsib baekla bla aku tnangkan blik diri aku , aku dpat ingat blik tpi tyme tuu ade bape minit jew lagi ... aku ape lagi ...hentam sajelaa dngan tlisan ntah pape n baris ntah btul k tidak .. fuhh , ase cam lumba lari la plak .. hahaha:D aku hrap2 sngat ta dpat rendah cz mcam plex xam awal ta0n bru nh  bley mumtaz plak ... mmgla ta same tpi ..........??
minggu nh aku blik , so ade bnyak giler mase ntuk mghafal cz ari ahad n isnin nh bm n bi ...ta heran sngatla tuu cz kiter bley bace arn ..n next week plak cuti 2 ari : nuzul quran ... lagilaaaa... mmg sape2 yg hargai masa mmg dpat full daa  trial nh... 
ari isnin k slase bru nh , adela bberapa org kna pnggil pegi bilik mudir ... ayoyo , rupe2 nyer diorang yg ta abes tasmik quran lgi ... so , diorg kna pegi tasmik ngam pk malik ...wauu ! hebat tuu .....


skunk nh pnduduk aspuri bhgia cz  ta derk pncuri nk masok daa ... ntahlaa , plex jgak ttibe da ta derk . diorg da insaf kot , blan puasala ktekan ...ngeh3...  issh, aku ta bley nk lupe tyme smua org pegi kjar pncuri tuu ... kejar punyer kejar tut tut hilang ntah ke mane ...anehkan ? licik tol diorang uh .... dhlaa , stop kacau kitorg ... pegi ma0n jaoh2 nuhhh....kitorg bhgia tnpa KAU SEMUA *dngar2 pncuri cam rmai jew ...hehe.


anyway , i really miss her ...bla kiter bley jmpa plak ea ??
hhmmmm , sabo jewla ..

ta derk pape da kowt ...IDEA KOSONG sudaa ...
tatatititutu ~


FUTURE
AWAK CARI APA ?



// MAD WORLD~


✿THE OWNER✿


-->ASSALAMUALAIKUM :)<--

Welcome to my blog.
Hey , I'm Nur Hanan Aqilah Abu Bakar.
Unofficially 20 years old.
Follow my blog? Tell me! I'll follow u back dear
Please be nice here okay. You'll be blessed
Tq dalim :)

twitter : @nurhananaqilah
instagram : @hnnaqilah

mood : Rinduuu ~
http://matcuoi.com
 Cute Visitor[s]ღ
GIVE ME YOUR WORDS !
✖ no harsh words !
✔ url blog sahaja dibenarkan
❣ link iklan tak akan diendahkan
♪//HARAP MAKLUM//♪



FOLLOW SINI DEAR


TABUNG STUDY ^^,





BLOG ARCHIEVES