♡ T R I P L E-E L ♡
trauma ....
Thursday 1 September 2011 • 13:55 • 0 si comel
you know what ... klmarin aku demam ... meh nk citer knape ttibe aku bley jdi demam ...
mcm nh , pg tuu tyme pkul 6.30 pg gitu ttibe ak rse saket perot .... pastu aku trase tringin nk smbung tido blik aku pegila naik atas kt bilik aku uh .... punyerlaa mcam2 gaya aku baring tpi ta dpat2 nk tido smpaila kul 10 pagi kau pegi trun bwah ... aku pegila msuk bilik umi nk cari ubat .... sapu minyak kt perut tpi ta than2 jgak ... saket sngat tyme tuu .. so , aku duk pusing2 dlam bilik umi n then aku ckap kt umi aku saket perot ... umi aku un sruh aku mkan ubat kt dapur ... pastu aku masuk balik bilik umi aku*always lepak kt bilik parents...haha.
ntah ttibe rse cam nk mntah , aku un cepat2 brlari ke tndas ... adoi ! saketnyer perot nh ...loya sngat .... jgan geli ea ... kalo geli blaah rh .. haha . ckap kt umi mntah tdi ... umi un sruh aku makan ubat skli lagi cz da trbuang da smua tdi ...kna mkan lagi ....
then , lepas mkan ubat still ta than ... umi un tlong urut my stomach nh ... then lepas umi urut tuu bru laa than cket tpi saket lagi sii ....dhlaa tyme tuu nk pegi berayer kt kmpung ... slalunyer kitorg pegi awal lagi tpi sbab aku smua orang jdi lewat ...huhu . 
tgh cyap2 pakai baju baru , aku da start ta sedap bdan ... ish , nh mesti nk demam nh ... every year tyme rayer ta sah kalo ta demam .. ta syok tol . dlam kul 2.30 gitu baru brtolak pegi umah tok sedara kt kemubu cz brgmbar punyer pasal ... semua org tnyer knape aku monyok .... aku nh senyum jewla ...hee~
pastu pegilah dekat umah mak sedara umi aku ... sape knal k.na tyme sbilek form 1 .. umah dylaa aku pegi . tyme salam tuu , kkak dy tego , knape tngan panas nh .... hhhaaaaaa , tyme tuu laa bdan aku jdik mkin panas . ....kazen aku plak sibuk ajak aku main sorok2 ... aku nh dhla ta larat da ... smpai umah nnek aku , aku trus tido .. umi kjut suh mkan ubat ... aku un mkan then baring ...lame2 aku ase cam pnas jew ..sblom nh sejuk .. thats mean aku da nk chat tpi still pning2 cket ..


haha .. pnjg tol citer aku ...konklusinya , aku da tank mkan mkanan ntah ape aku bedal tyme rayer ae tu ... fobia n trauma twta ...tank da sket cam tuu ....ohh , pic rayer ta upload lagi , mybe my sister upload kot . nnti aku un nk tnjuk jgak kt korang ...nntilah ea ...nk kumpul2 dlu ...
okayla nk chow luh ...hasya n hasif nk dtang umah ...hehe ..:)


PASTFUTURE
AWAK CARI APA ?



// MAD WORLD~


✿THE OWNER✿


-->ASSALAMUALAIKUM :)<--

Welcome to my blog.
Hey , I'm Nur Hanan Aqilah Abu Bakar.
Unofficially 20 years old.
Follow my blog? Tell me! I'll follow u back dear
Please be nice here okay. You'll be blessed
Tq dalim :)

twitter : @nurhananaqilah
instagram : @hnnaqilah

mood : Rinduuu ~
http://matcuoi.com
 Cute Visitor[s]ღ
GIVE ME YOUR WORDS !
✖ no harsh words !
✔ url blog sahaja dibenarkan
❣ link iklan tak akan diendahkan
♪//HARAP MAKLUM//♪



FOLLOW SINI DEAR


TABUNG STUDY ^^,





BLOG ARCHIEVES