♡ T R I P L E-E L ♡
GiveAway Contest MasyghulOnline: Pelikat Pants
Tuesday 1 July 2014 • 01:49 • 2 si comel



Saya layak untuk memenangi hadiah utama kerana ...
saya teringin sangat nak hadiahkan pelikat pant ini kepada abah saya sebagai hadiah pencennya yang akan menamatkan perkhidmatan sebagai guru pada 29 Julai ini iaitu pada tarikh lahirnya juga ..Abah saya amat meminati seluar ini sejak menonton rancangan BMB di TV3 . Abah selalu tanya dekat mana nak dapatkan seluar 'unik' macam Afdlin Shauki ini ... Saya berharap sangat moga moga ada rezeki dalam GA ni ... Ameen ~ Nanti mesti abah suka ! !




Labels:



PASTFUTURE
AWAK CARI APA ?



// MAD WORLD~


✿THE OWNER✿


-->ASSALAMUALAIKUM :)<--

Welcome to my blog.
Hey , I'm Nur Hanan Aqilah Abu Bakar.
Unofficially 20 years old.
Follow my blog? Tell me! I'll follow u back dear
Please be nice here okay. You'll be blessed
Tq dalim :)

twitter : @nurhananaqilah
instagram : @hnnaqilah

mood : Rinduuu ~
http://matcuoi.com
 Cute Visitor[s]ღ
GIVE ME YOUR WORDS !
✖ no harsh words !
✔ url blog sahaja dibenarkan
❣ link iklan tak akan diendahkan
♪//HARAP MAKLUM//♪



FOLLOW SINI DEAR


TABUNG STUDY ^^,





BLOG ARCHIEVES